Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od Umowy.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.Od umowy można odstąpić składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres kontakt@biovedaherbs.pl, lub listownie na adres Bioveda Trade ,Żurawnica 88,22-470 Zwierzyniec.14-to dniowy termin odstąpienia od umowy rozpoczyna się :

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Dla zachowania terminu wystarczy wysłąnie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany produkt zwróć na adres :Żurawnica 88,22-470 Zwierzyniec,

nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Ze względów higienicznych nie przyjmujemy do zwrotu produktów kosmetycznych. (np. tusze, kremy, szminki, szampony, odżywki).
Gwarantujemy zwrot wartości produktu przelewem bankowym na konto. Nie zwracamy kosztów odesłania do nas produktu.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Ustawa przewiduje wyjątki, kiedy mimo zawarcia umowy przez internet nie można skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.W przypadku umów sprzedaży rzeczy, prawo to nie przysługuje konsumentowi m.in. wtedy, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Chodzi tu więc o produkty stworzone na indywidualne zamówienie.

Konsument nie może też odstąpić od umowy, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Otwarcie opakowania pozbawi prawa do odstąpienia konsumentów, którzy kupili nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu.

Ze względu na specyfikę towaru, konsumenci nie mogą odstąpić od umowy, gdy jej przedmiotem są rzeczy ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do spożycia. Nie można też odstąpić od umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Szczególowe informacje o odstąpieniu od umowy znajdziesz w Regulaminie sklepu.

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem email: kontakt@biovedaherbs.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Żurawnica 88,22-470 Zwierzyniec